خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری خبر داد

 اجرای بیش از ۱۰۰ جشن طی دهه ولایت و عید غدیر در نهاوند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای بیش از ۱۰۰ جشن در دهه ولایت و عید غدیر توسط پایگاه‌ها، حوزه‌های محلات و اقشار بسیج شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۱۳
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک دهه ولایت و عید غدیر اظهار کرد: دهه ولایت و امامت و مشارکت در جشن‌ها و برگزاری مراسمات با عناوین مختلف فرصت بسیار مناسبی برای غدیرشناسی و بازشناسی غدیر است.

وی با بیان‌اینکه دهه ولایت و امامت، دهه پیام‌رسانی غدیر است، افزود: واقعه غدیر به عنوان بزرگ‌ترین عید شیعیان و تأثیرات ویژه آن در ولایت‌پذیری و بصیرت‌افزایی آحاد مختلف جامعه، باید به درستی برای همه تبیین و برنامه‌های مختلفی برای یادآوری و بزرگداشت این روز عظیم تدوین شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: بیش از ۱۰۰ جشن خانگی، محله محور و... در سطح پایگاه‌های مقاومت از عید قربان آغاز شده است و همچنین در روز عید غدیر مراسمات در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: برگزاری اردوی جهادی محله محور از جمله ویزیت رایگان، فشار خون و تست قند خون، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ذبح گوسفند، تولید محتوا فضای مجازی و فضاسازی مساجد و محلات از جمله برنام‌های اجرایی است.

مختاری برگزاری مسابقات در عرصه‌های مختلف ویژه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان، برپایی ایستگاه سرود در ۱۰ نقطه شهر توسط گروه سرود شهدا، ایستگاه‌ها و برپایی غرفه‎های خدمت رسان در روز عید غدیر توسط پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار